До того, як були вигадані фрази типу «агітація» або «вуличний маркетинг», флаєри вже розглядалися як приголомшливий спосіб заявити про себе.
Флаєри (інша назва листівок) використовуються сьогодні, щоб допомогти компаніям знайти нових клієнтів та розповісти про свої заходи та пропозиції. Але основні принципи роботи листівок однакові: вони економічні і легко розповсюджуються.
Декілька порад по написанню листівок
- Організуйте свою інформацію. Заголовки, списки та інфографіка допомагають читачам знаходити у флаєрі, що для них найважливіше. можливо.
- Використовуйте відгуки клієнтів, щоб заслужити довіру читачів. Витратьте час, щоб запитати своїх найщасливіших клієнтів за кілька слів.
- Пам'ятайте про свою аудиторію. Не всі люди розуміються на вузькоспеціалізованій термінології. Робіть Ваші тексти простими та зрозумілими.
- Переконайтеся, що ви включаєте інформацію про те, де ваша аудиторія може знайти вас, будь то ваш сайт, соціальні мережі або навіть вашу фізичну адресу.
Поради нашого дизайнера
- Використовуйте колір на свою користь. Охоплення сміливих колірних рішень і контрастів допомагає вашому флаєру привернути увагу навіть на відстані.
- Розгляньте двосторонній друк. Якщо у вас більше тексту, ніж зручно розмістити на одній стороні листівки, двосторонній друк дозволяє отримати більше від одного аркуша паперу. Це особливо корисно для рекламних листівок та інформаційних флаєрів.
- Будьте простіше. Може виникнути спокуса надмірно ускладнити ваш дизайн. Використовуйте ті самі принципи, що й для хорошого текстування. Іноді порожнє місце краще, ніж нагромадження кольорів та форм.
- Ваш заголовок повинен бути чітким, великим і сміливим. Встановлюючи заголовок шрифту, який відрізняється від тексту на вашому флаєрі, ви одразу створюєте привабливий контраст і фокус.
- Говорячи про шрифти: розмір має значення. Переконайтеся, що текст досить великий, щоб його могли легко прочитати люди навіть зі слабким зором.
- Потрібно використовувати фото? Тоді переконайтеся, що ваші зображення мають високу роздільну здатність та готовність до друку. Ми рекомендуємо щільність друку не менше 300 DPI (точок на дюйм), що означає, що фонова фотографія на сторінці флаєра зі стандартним розміром 210x98 мм має бути не менше 2550 x 3300 пікселів (близько 8,4 мегапікселів).
На додаток до дизайну, який ви друкуєте на сторінці, подумайте про папір, який ви використовуєте. Якість паперу має значення навіть на невеликих аркушах, які ви плануєте роздавати перед магазином. Вибравши тип паперу, який доповнює ваш колір та графічний вибір, ви можете значно покращити свій дизайн.
Матовий та некрейдований папір ідеально підходить для простих конструкцій, які не мають яскравих кольорів. Чорні та білі зображення та текстові листи продуктів відрізняються низькою відбивною здатністю. Виберіть глянсовий папір, коли у вас є дизайн, який покладається на фотографію або має яскравішу палітру. Потрібно ще трохи міцності? Рішення - обкладинка або конверт, особливо для листівок, що лунають на вулиці.
Для швидкого замовлення зв'яжіться з нами або натисніть кнопку "зробити замовлення" нижче ↓ (24/7).