Допустима затримка на будь-якому етапі виробництва 1-3 робочих дні.
Нормою якості друку допускається брак 3-5% від усього тиражу.
Ми запускаємо тільки готові до друку макети!
Розробка, переробка і доопрацювання макетів прораховуються окремо. Час виготовлення готової продукції, в разі необхідності доопрацювання макета, нараховується з моменту повного його затвердження.
Готовий макет - це файл, повністю підготовлений до друку, не вимагає внесення змін до змісту, а також будь-якої додрукарської підготовки.
(Можете докладніше ознайомитися з вимогами до макетів).
Розміщенне замовлення означає Вашу згоду з даними технічними вимогами і обізнаністю про можливі погрішності друку і постдрукарських робіт.
Замовлення широкоформатного друку приймаються з повними даними для відправки НП. Прохання вказувати відразу вантажне відділення, якщо у вас об'ємний вантаж, довгий банер і вага понад 30 кг. В іншому випадку відправка замовлення може затриматися.
Розмір готового макету повинен бути в масштабі 1: 1 до розміру готового виробу. Допускається зміна розмірів друкованої продукції до 3% від загального розміру.
Значуща інформація при друці на папері, плівці, пвх повинна розташовуватися не ближче 5 мм від краю готового виробу.
Для банерів з люверсами - всі важливі елементи повинні знаходитися не ближче ніж 5 см від краю готового виробу.
Для банерів з кишенями - не ближче ніж 10 см від краю готового виробу.
Розмір шрифту для друку на світлому фоні не менше 7 мм.
Розмір шрифту для друку на темному фоні не менше 8 мм.
Векторні і растрові заливки з однаковою процентовкою після друку можуть мати різний відтінок. Зливайте фонові векторні підкладки з растровими картинками в одне растрове зображення.
При виготовленні продукції допускаються технологічні дефекти, які не є видимим з відстані:
- 5 метрів при якості 720 dpi
- 3 метри при якості 1080 dpi
- 1 метр при якості 1440 dpi
Банер литий 440г / кв.м може бути з глянцевим і матовим ефектом, тому насиченість і яскравість кольорів при друку буде різною.
Точність порізки становить близько 2 мм. При наявності рамок в макеті, їх ширина повинна становити від 10мм і вище, в цьому випадку асиметрія буде не так сильно кидатися в очі. Але краще уникати використання рамок по контуру макета.
Значуща інформація повинна розташовуватися не ближче 10 мм від краю готового виробу.
При друку на папері City (всі щільності) в якості 720, 1080, 1440, 1440 Фото допустимим є наявність дрібних, діаметром до 0,1-0,2 мм, незадрукованих білих точок в щільних темних зливках (пов'язано з особливістю спеціального покриття паперу City ). Наявність цього дефекту не впливає на передачу кольору зображення.
У разі установки люверсів по індивідуальним побажанням, мітки для них повинні бути проставлені безпосередньо в макеті на відстані 2.5см від краю по всьому периметру або тільки в тих місцях, де Вам необхідно. Мітка - білий круг діаметром 7мм з обведенням 2 пікселя з заливанням по CMYK (0.0.0.20)
НЕ приймаються претензії до результатів виконання замовлення, якщо макет замовника містить:
Помилки правопису;
Не скориговані дефекти використовуваних зображень.
Векторні і растрові заливки з однаковою процентовкою після друку можуть мати різний відтінок. Зливайте фонові векторні підкладки з растровими картинками в одне растрове зображення.
Чорні плашки в одну фарбу виходять ненасиченими, практично сірими, з плямами і пустотами. Також, під час кольороподілу, всім векторним чорним елементам автоматично присвоюється атрибут overprint. Якщо під вашим чорним об'єктом лежать строкаті картинки або різнокольорові елементи, чорний об'єкт буде мати неоднорідну заливку. Великі чорні заливки правильно робити композитним чорним (C40 M40 Y40 K100)
Сірий колір, складений з кількох кольорів, при друку може "уходити" в інші відтінки. Сірі заливки правильно робити чорним каналом. CMY можна додавати в менших кількостях. Наприклад: C30 M30 Y30 K70.
У плашечних макетах (з однотонною заливкою) можливий різнотон, полошення і точки, рекомендуємо додавати видимий шум або текстуру.
У разі якщо заливці об'єкта присвоєно атрибут «OVERPRINT» ( «НАКЛАДАННЯ»), через елемент будуть просвічуватися всі об'єкти, розташовані під ним. Для білого об'єкта з overprint'ом це означає, що його взагалі не буде видно. У більшості випадків використання overprint'а можна уникнути, просто перефарбувавши об'єкт в потрібний колір.
У разі якщо розширення растрових зображень в макеті більше 300dpi, всі дрібні елементи, які були чіткими у вас на екрані, після друку будуть розпливчастими. Так як растрові зображення відправляються на кольороподіл з дозволом 300dpi, то готуючи макет з таким дозволом, ви вже на екрані будете бачити кінцевий результат.
При офсетному друку: допустима разновідтіночність до 10% (норма для офсетного обладнання).
При друку допустимо несуміщення фарб в 0,2 мм. У разі, якщо дрібні тексти виконані в кілька фарб, візуально навколо текстів будуть помітні кольорові ореоли, так як товщина штрихів в дрібних текстах приблизно дорівнює величині несуміщення. Ми друкуємо все в CMYK'у, тобто з використанням 4х фарб. У дрібних текстах потрібно намагатися використовувати не більше 2-х фарб. Чорні тексти розміром до 16pt треба робити чистим чорним (C0 M0 Y0 K100). З цієї ж причини, білі тексти можуть погано читатися на тлі, що складається з 3х або 4х фарб. У таких випадках, необхідно робити треппинг для текстів і дрібних елементів.
У разі якщо дрібні тексти зроблені растром, при друку вони можуть бути погано читабельними, або можуть бути помітні пікселі, так як всі растрові зображення відправляються на кольороподіл з розширенням 300dpi. Надавайте тексти в векторі. Векторні зображення кольороподіляються з розширенням 1200dpi.
При друку на щільності 250 г / кв.м, 300 г / кв.м, 350 г / кв.м можливе використання захисного лаку (залежить від технології друку і обладнання).
Якщо в макеті світле обличчя і темний оборот можливо фізичне отмарування (перехід фарби, що не закріпилася, з лицьового боку попереднього відбитка на зворотний бік подальшого листа в процесі друку / порізки). Якщо сумарна кольоровість зображення перевищує 300%, неминучі появи ефектів відмару, стирання, вищипування фарби з верхнього шару і злипання продукції. Бажано робити лицьову сторону і зворотний бік в одній тональності; якщо все ж потрібен контраст обличчя та оборотк на щільному папері, рекомендуємо заламінувати темну сторону.
При лазерному друку: суцільна заливка на картоні Plike виглядає неоднорідно через структуру матеріалу.
На структурних дизайнерських картонах (льон, Icelite, Dali bianco, Tintоretto gesso, Tintоretto crema, Flora avorio і ін.) через неоднорідність поверхні матеріалу тонер лягає нерівно і не вся поверхня задруковується.
При двосторонньому друці на щільних паперах (від 200 г / м2) можлива розбіжність обличчя та обороту до 2 мм.
Припустима зміна вихідного розміру в більшу або меншу сторону до 4 мм.
Замовлення з постдрукарськими роботами (нестандарт, біговка, фальцювання, перфорація) без превью з нормами виконання, або без коментаря до замовлення, виконуються на розсуд виконавця.
При різанні, вирубці, фальцюванню - допустима похибка в точності до 3 мм.
При наявності рамок в макеті, слід робити їх не тонше 5ти мм, в цьому випадку асиметрія буде не так сильно кидатися в очі. Але краще уникати використання рамок по контуру макета. Тексти, логотипи та інші елементи, розташовані близько до лінії різу, можуть зарізатися. Правильно розташовувати важливі елементи макета не ближче 3х мм до лінії різу.
При згинанні продукції (фальцювання, біговка + фальцювання) можливе розтріскування паперу в місцях згину. Тому рекомендуємо ламінацію.
При однакових по ширині колонках в буклеті, сфальцованих «внамотку», лінії фальцю не співпадуть з візуальної розміткою макета. Важливо розуміти, що папір має свою товщину, тому сторона, яка загортається всередину, повинна бути на пару міліметрів коротше.
Папір має свою товщину, тому в брошурах з великою кількістю сторінок, скріплених на скобу, після порізки поля на центральних сторінках будуть менше, ніж на крайніх. Потрібно враховувати зміщення сторінок, або всюди робити поля товстішими, щоб візуально різниця в полях не була сильно помітною.
Брошура на щільному папері буде розкриватися. З щільного паперу краще робити тільки обкладинку. Для нутрощів брошури ідеально підходить папір не щільніше 150-170 г / м2.
Діаметр отвору на готовому виробі може відрізнятися в межах 0,5 мм.
При постобробці (порізка в розмір) самоклеющихся матеріалів (Raflatak, Muflon, Oracal, Ritrama) в зв'язку з особливостями матеріалу при маленькому форматі вироба можливе спотворення розміру, нерівна порізка (скіс, витягування). Рекомендований мінімальний розмір вироби 70х70 мм.
При УФ і гібридному лаку можливо відшелушення і розтріскування лаку в місцях згину.
НЕ приймаються претензії до результатів виконання замовлення, якщо макет замовника містить:
Помилки правопису;
Не скориговані дефекти використовуваних зображень.
При фігурній і плоттерной порізці допустима похибка в точності до 1 мм.
Лінія різу повинна бути вказана в макеті чорною векторною кривою (надтонким абрисом або абрисом шириною 0.1 мм) або декількома кривими, об'єднаними в одну групу, поверх друкованого зображення або на окремому шарі.
Вильоти друкованого зображення за лінію різу 2 мм.
При фігурній порізці паперу на плоттері (висічці) є вхід і вихід ножа, який залишає зарубку. При гострих і складних елементах висікання, можливий надрив паперу.
На щільних темних зливках, рекомендується робити ламінацію, так як при плоттерній порізці тонер по краю різу обсипається.